18 Temmuz 2015 Cumartesi

Çalgılı Çengi

Haykırmanın eşiğindeyim bu gece! Gecenin lacivertini inadına aydınlatan sokak lambalarının yürekleri pır pır sevmelerde...

Dönüşlü yolların varlığı asfalt boşluklarına sinse de serin gece sırtımı üşütmekte... Hiçbir şeyin adını ya da tadını sormayasım var!

Yorgunuz nihayetinde, azıcık soluklanalım tenin terinde... Sonra beni bitir istersen!?

Karşımda ışıklı şehir ve inadına kararan balkon... Kulağımda "hoşgeldin"in rahvan adımları...

Kutu açıldıysa her şey söylenecekti elbet... Ben hallettim hesapları sen de bitir!

Bu gece ellerim derilerini dökmekte, yüzüklerimin altı nemli, gerisi kuru...

Çok zaman, az zamanın dilimliğinde kıyas götürmezken kiraz sapı akarsu giderinde yıkanmakta...

Ati mazinin imzasını karalarken noterler yürürlükte değil!

Naz niyaz kaidelerin yasaları sökük kazak tadında iken gömleğin laciverti pembeli anne kucağında parlamakta! İşte güzel, orada güzel; masum, orada masum...

Genişleyen çağın büzülen ellerinde dirilik kazanmışken varış çizgisi köprülerini kurmakta!

Dokuz sekizliği hüzne fon yaptığında ironinin ağababasını yaşarsan, şefkatin melodisini hicazda bulabilirsin!

Efkârın dumanı ocağımızın bilekleri... Sakın dokunma!

Darılmasın hiç kimse, sustum ben artık en çok içime... İçimde çalan kürdilihicazkâr ise susmasın inadına!

Gece, bu gece, fenaca oynak! Bariyerler, engelsiz yol istemekte... Yani her şey aksinin akışında...

Kavuşmanın ilmi dönüş yolunun ellerinde. Ah'lı yollar, vah'lı dizlerin kurbanı!

Hiçkimse hiçkimsede kalmazken sensizlik haramlı lokmalarda!

Sen bu çölün vahasının sakasısın! Tütecek ocak bizim avuçlarımızda. Öpüşlerimizin renginde âlem-i mahlukât!

Şeref tam da zihnimizde...
Bilincimizin altı temizlikte...
Kalp ameliyatta...
Tamponlar dikişte...
Ve sen benim topraklarımda!

Nadas yokluğun bahçesinde, varlık dizlerimizin bağlarında!

Gönlümü doldur ve iğne ucu kadar bile boşluk bırakma. Susuşum ol, sustur! Yaşamım ol, öldür!

Ve dirimim ol, çoğalt!
Doğumum ol, yaşa!
Benim ol, seni de doğurayım çocuklarını da... Kadın olayım, anne doğayım!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder